Salg og CRM

CapMedia har et indbygget CRM system, dette giver sælgeren mulighed for altid at vide hvordan en kunde annoncere i medie huset - på tværs af alle medier.

 

Man kan at sende salgsbreve, og disse logges i CRM, sælger kan lægge påmindelse ind som sendes til deres mobile enheder. Man har mulighed for hurtigt at se en kundes omsætning, saldo og eventuelt gensende en faktura via mail.

 

I ordrehistorikken kan tidligere ordre findes og ses, og der kan udvælges enkelte materialer som kopiers til en nye ordre, eller man kan åben tidligere ordre og lave en kopi, baseret på informationer fra den gamle ordre.

 

Det er et stærkt værktøj for sælgeren, som altid kan finde relevante informationer om en kunde, og vil være i stand til at svare på spørgsmål, og genfinde data om kunden, på tværs af alle medier. Alt samlet et sted gør hverdagen enkel for sælgeren.

Kontakt CapMedia Aps
Ringsbjergvej 19, 4682 Tureby
info@capmedia.dk
Telefon: +45 3999 0101 - CVR 33058659